• 1403/07/24 - 13:40
  • تعداد بازدید خبر : 27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به همت اعضاء مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان معضل کمبود کلاس‌های آموزشی دانشکده شرق گیلان لنگرود برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده شرق گیلان لنگرود در روز دوشنبه مورخ بیست و سوم مهرماه سال هزار چهارصد سه راس ساعت ۹ صبح اولین جلسه هیئت رئیسه دانشکده با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان و شهرستان لنگرود به همراه  خیرین مدعو در سالن کارگاه آموزشی برگزارشد.
در ابتدا دکتر ایرج نیکوکار رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به کلیه حضار و تشکر از حضور یکایک خیرین به بیان تاریخچه دانشکده پرداخت و ضمن تشکر از تلاش‌های پرویز صیقلی نماینده وقت مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و همچنین زحمات دکتر حسین شیخی اولین رئیس دانشکده پرستاری لنگرود، به تشریح رشته‌های تحصیلی موجود در دانشکده در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی پرداخت. در ادامه ضمن تبریک به جهت پذیرش دانشجو در رشته دکترای علوم سلولی کاربردی و مهندسی بافت در سال ۱۴۰۳ در این مجموعه بزرگ آموزشی و همچنین اهمیت بسیار زیاد رشته کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی که از رشته‌های مورد نیاز جامعه می‌باشد مطالب مهمی بیان نمودند. در ادامه جهت تفکیک نمودن طبقات ساختمان اداری بابت دانشکده‌های پرستاری و مامایی، دانشکده پیراپزشکی و دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی و خارج نمودن کلاس‌های درسی دانشجویان از محیط داخلی اداری به بیرون از فضای ساختمان ،احداث ساختمان امور کلاس ها را امری ضروری دانستند و با توجه به پذیرش دانشجویان رشته پزشکی در نیمسال دوم و معضل کمبود شدید کلاس‌های آموزشی احداث ساختمان آموزشی کلاسها را بسیار مهم دانسته و رفع مشکل کمبود کلاس‌ها را بسیار واجب اعلام نمودند. ایشان در خاتمه ضمن دعوت از کلیه خیرین لنگرودی ساکن در شهرستان و خارج از شهرستان و استان تقاضا نمودند تا ضمن مشارکت در ساخت پروژه مذکور از نیک نامی در این امر خیر بهره ‌مند گردند و نیک‌ اندیشی را تا ابد در این مجموعه به یادگار باقی بگذارند.
در ادامه حاج سید ابوالقاسم میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان و مدیرعامل مجمع خیرین لنگرود ضمن عرض تبریک به ایرج نیکوکار بابت پذیرش مجدد مسئولیت خطیر ریاست دانشکده ونیک اندیشی جهت دعوت اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان به این جلسه، به معرفی خیرین حاضر در جلسه پرداختند و از پروژه‌های احداثی توسط خیرین در استان مطالبی را بیان نمودند و مساعدت لازم در جهت پیشبرد اهداف دانشکده با کمک خیرین را خواستار شدند. در ادامه مهندس سیروس ارسلانی مشاور عالی و فنی مجمع خیرین استان نیز ضمن تشکر بابت دعوت اعضای مجمع در این مرکز بزرگ آموزشی و علمی، درست هزینه نمودن مبالغ اهدایی توسط خیرین را از دغدغه‌های اصلی مجمع اعلام نمودند و از ریاست دانشکده تقاضای تشکیل مجمع خیرین در دانشکده را خواستار شدند. در ادامه حاج بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین استان نیز ضمن خیر مقدم به کلیه حضار، از ظرفیت‌های موجود در مجموعه آموزشی لنگرود مطالبی بیان نمودند و تشکیل گروه مجمع خیرین دانشکده را با هماهنگی مجمع خیرین استان امری ضروری اعلام نمودند‌. ایشان همچنین از در اختیار قرار دادن نقشه و الگوی درست در امر ساخت کلاس‌ها را به دانشکده اعلام و ضمن تماس تلفنی با تعدادی از خیرین خارج از استان همکاری و مشارکت در ساخت ساختمان امور کلاس‌ها را در این مجموعه خواستار شدند. در ادامه تعدادی از خیرین ضمن استقبال از پروژه مذکور، تقبل هزینه در جهت ساخت ساختمان را اعلام داشتند‌. ارتباط دانشکده با آموزش و پرورش، ادامه کار مجمع خیرین به صورت هیئت امنایی، تشکیل کارگروه جهت تملک زمین‌های اطراف دانشکده جهت آموزشی شدن از دیگر نکاتی بود که توسط اعضا بیان گردید
حاج محمد جواهری خزانه دار، حاج علی طالع، لیلا جهانیان حسین کهنسال، محمد بهره‌ور اعضای اصلی مجمع خیرین،حاج عبدالحسین کریمی مدیرعامل مجمع خیرین لنگرود، حاج جمشید لاهوتی قائم مقام مجمع خیرین لنگرود،حسن مهرخواه عضو شورای اسلامی چاف و چمخاله،معاونین آموزش، تحقیقات و فناوری، رئیس اداره امور عمومی، رئیس حسابداری و رئیس حراست از دیگر اعضای حاضر دراین جلسه  بودند.این جلسه با هدف کمک خیرین در جهت ساخت ساختمان امور کلاس‌های دانشکده برگزار شد و در پایان خواهر خواندگی بین مجمع خیرین استان گیلان و دانشکده شرق گیلان لنگرود انجام گردید. جلسه با ذکر صلواتی خاتمه یافت.

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی,رویدادها
  • کد خبر : 130056
کلمات کلیدی
مرتضی  آرایش
خبرنگار

مرتضی آرایش

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1403/07/24 13:40